شهرهای نزدیک انتخابی مناسب برای مسافرت ارزان

با کوپن های تخفیفی موجود در سایت تخفیف هات هم کارهای خدماتی خود را با هزینه کم انجام دهید و هم خریدهایتان

شهرهای نزدیک انتخابی مناسب برای مسافرت ارزان

۲۹ بازديد
شهرهای نزدیک انتخابی مناسب برای مسافرت ارزان:
برای این‌که سفری خوب را تجربه کنید، نیازی نیست که حتماً صدها کیلومتر از محل زندگی خود فاصله بگیرید. با تحقیق می‌توانید جاذبه‌های گردشگری شهرهای اطراف خود را پیدا کنید و با یک برنامه‌ریزی دقیق از آنها بازدید کنید. از آنجائیکه کشور عزیزمان ایران، یک کشور تاریخی به شمار می‌رود، تقریباً در تمام شهرهای ایران، جاذبه‌های متنوعی برای سیاحت و زیارت وجود دارد. با مسافرت به شهر های نزدیک‌تر و کم هزینه‌تر می توان لحظات خوشی برای خود و خانواده ایجاد کرد. شک نکنید در شهرهایی که تاکنون به آن ها سفر کرده اید هنوز هم جاذبه های گردشگری وجود دارد که قبلا از آن ها غافل بوده اید. هم‌چنین اگر شما خاطرات خوبی از سفر به یک شهر دارید، می‌توانید دوباره به آن شهر سفر کنید با این تفاوت که با تجربیاتی که به دست آورده‌اید، می‌توانید از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.
تخفیف های باورنکردنی را تنها در سایت تخفیف هات مشاهده کنید.
برای دریافت کد تخفیف های مختلف در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف گیزدبن یا سایت عطر افشان تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی جذاب شوید.

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوا ی جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

۱- پالاوان(Palawan)

پالاوان یک شهرستان جزیره ای است که از میندورو تا بورنئو بین چین جنوبی و مناطق سولو امتداد می یابد. پوئرتو پرینسسا که دارای یک رودخانه ی زیرزمینی است، مرکز این جزیره به شمار می رود.کورون ریفز در جزیره ی بوسوآنگا یکی از نقاط محبوب غواصی و شنا است که غواصان علاقمند به اکتشاف بقایای کشتی های ژاپنی جنگ جهانی دوم را به این منطقه می کشاند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.